Hello world! Dody first :)

Ez az első bejegyzésem itt. Nem mondom, h könnyű, egyszerű, laza bejegyzés, mert még azt sem tudom, mit is csinálok. Jelenleg csak ismerkedem a dolgokkal, tehát amennyiben valami hibát vétek… nem tudom mondani, h nem ismétlődik majd meg, mivel jelenleg kissé ismeretlen világba merészedek. Sajnos, lehetséges, h a mostani beírásom vagy egy hosszasabb folyamat része lesz, ha belejövök, illetve ha visszatalálok :), vagy pedig egy utolsó bejegyzés jóóóó hosszú időre, mert nem találok vissza, vagy rosszabb esetben elfelejtem a jelszavam /na, ennek simán megvan az esélye! :D/.

Tehát akkor nézzük csak, miből élünk:
– választhatnék mondjuk vitaindító, politikai JELLGŰ bejegyzést, igyekezvén összegyűjteni az össze nézőpontot  valamilyen napi aktualitásról, h a végén én is okosabb legyek.
– esetleg jól kidühönghetném magam akárkinek, aki épp eszembe jut a hülyeségén, akár a sajátomon is….. Aztán hátha… ;)))
– netalán  feldobhatnék mondjuk valamilyen műszaki jellegű témát…
– vagy mondjuk a nemrég olvasott, talán debreceni hidropóniás dologsággal kapcsolatban is meditálhatnék…
– sőt, épp percekkel ezelőtt olvastam megint egy kis jegyzetet valakinek a tollából a Dalai Láma ittlétével kapcsolatban, lehetne akár valamilyen kis elgondolkodtató szösszenet a távol-keleti “végekkel” kapcsolatosan….
– bár talán lehetne itt mondjuk egy csillagászati-fizikai kérdéscsomag is, merthogy ezzel is erősen foglalkozom mostanában.
Nos, még erősen gondolkodom… Majd kiderül, h mit is gondoltam ki, mindenesetre lehetséges, sőt egyre jobban az a meglátásom, h elkezdek “anyázni” én is, már persze az én stílusomban, finoman… :DDDD
Ez persze nem azt fogja jelenteni, h mint DanFT
/csak az érthetőség kedvéért, ez egyszer kiírom a teljes nevet: Deutsch /alpári-nem Für/  Tamás/
a twitteren, én is olyan hangot ütök meg, mert szerintem az nem az én világom, a suliban valahogy nem azt a stílust oktatták…. Sőt, talán egyik suliban sem, bár olyan rég jártam iskolába, hogy már arra sem emléxem, de mintha csakis olyankor lett volna lehetőség ilyen módon történő beszédre, amikor nem volt jelen tanerő… Szóval be kell vallanom, nekem ez mindenképpen furcsa, még akkor is, sőt, talán főleg akkor, ha egy magyar közéleti személyiségtől hallok ilyet. Már megszoktam, h eddig ez a stílus inkább csak bizonyos körökben fordult elő: jellemzően a fiatal, magukat erősnek emberpalántákra, esetleg akkor, amikor valaki veszekedett másokkal, és nem tudott értelmes, emberi érvekkel szolgálni, meg talán abban az időben, amikor a jelenlegi “Főnökség” /hehe, ezt a szófordulatot!! Ez utalás az indiánokra, szegényekre, bár aki az, és esetleg olvassa, az tuti felháborodik, és szent háborúba hívja ellenem az irokéz nemzet tagjait…:DDD/ az “ősi dakota mondásokat” emlegette… Bár, ha úgy vesszük, és európai környezetbe ágyazzuk a dolgokat, árnyaljuk a különbségeket, és …. na, innen már mindenki induljon el a megkezdett gondolatok nyomán, és szerintem egyértelmű a befejezése a mondatnak.

Nos, kérem szépen, ennyi volt az első bejegyzésem, bár a végére azért hagyon egy kis értelmezni valót: megpróbálom összeszedni és ideírni azokat a rövidítéseket, amiket használok, mert hátha lesz olyan, aki nem fogja elsőre megérteni, h mik pl ezek a “h” betűk, illetve a “:)))” vagy a “:DDD” jelek… Tehát: – a “h”, ill egyéb betűk és rövidítések, sajnálatos módon nem teljesen betartva édes anyanyelvünk szabályat, már rég bekerültek a köztudatba, ami az internetet és környékét érinti. Ez a betű itt azt szokta jelenteni, hogy “hogy”, pl: Vagyis h = Vagyis hogy. Szoktam továbbá “x”-et írni a “ksz” helyett, mert ez gyorsabb, de természetesen azért elég jó helyesíró vagyok, de ezzel együtt simán előfordulhatnak mind helyesírási, mind betűkeverési hibák, amiért természetesen előre is elnézést kérek! Leggyakrabban pl a “vagy” szó szokott “avgy” alakot ölteni, ill a “csak” lesz “csask” vagy “cask”. De remélem, ettől még értelmezhető marad minden irományom!:)))
Ja, a mosoly-jelek /másképpen mondva a “szmájlik”/.
Ezekből, mint eddig is látható, nem túl sokat használok, és akkor is ált /ez itt szintén rövidítés, és az “általában” lesz helyettesítve vele!:)))/ több “szájszélet” használok, vagyis a kettőspont után több “D”, “)” vagy “(” jel látható. ezek száma attól függ, mennyire vagyok éppen az aktuális hangulatban. Átlalában elég vidám vagyok, ezért már automatikusan 3 jelet rakok ki, de amikor épp kissé nemannyiravidám vagyok, akkor csak a “szokásos” egy jel kerül ki, és ennek az ellentéte is igaz: amikor szomorú vagyok, akkor is a jelek száma dönt, h egy jel vagy 3 jel látható. A vidámság jelei többfélék lehetnek. Amikor csak úgy elmosolyodom magam /de mint mondtam, ez nálam alapból kb olyan, mint amikor mások már hahota-közeli állapotban vannak!!:DDD/, akk /ez az “akkor” rövidítése/ csak simán 3 mosoly: “:)))”. Amikor már én is “röhögésre hajlok, akk ilyen jel van: “:DDD”. De ha már igazából, mondhatni “szét röhögöm az agyam”, vagyis valóban erősen jó a kedvem, akkor a “:DDDDDD” erős jel látható. Ha valaki ilyet lát, az azonnal tudhatja, h éppen itt mutogatom a fogaim a gép előtt. :))) És van természetesen a kacsintás, ami, lévén vidám alapállaptú egyed /jó étvágyat!:DDD/, szintén 3 zárójeles szokott lenni: “;)))”. Ezeken kívül természetesen még rengeteg jel és rövidítés van, de remélem, már kb mindenki tudja, mire is számíthat! Ill még egy megjegyzés: lehet, sokak szemét szúrni fogja, de nem igazán szoktam a rövidítések után használni a pontot. Kivéve talán a “t.i.” esetében, mert itt eléggé összekeverhető más értelemmel, bár nem nagyon van olyan környezet, de ki tudja… :)))
Jelzem továbbá, h ha vki /valaki/ hiányolná a többi ilyen jelet, annak eléggé csalódnia kell, mert kb ennyi az, amit a legtöbben ismernek, így én sem használom az összeset. Kivéve persze még egyetlen olyan “jelet”, ami nem annyira szokványos a netes társadalomban, ez pedig a hölgyeknek szánt virág, ami egy szimbolikus rózsa:
———————-{——–<@
Bár nem tudom, ezen az oldalon a “kukac”-jel megjelenik-e, mindenesetre az a rózsa virágja, a “kacsacsőr” nyitott végén van. Ha nem jelenik meg, akk sajna kihagyom a használatát, őszinte sajnálatomra! Nos, most sztem /szerintem/ ennyi voltam. Mindenkinek kívánok jó egészséget, sok sikert és szerencsét, és mindenféle egyéb jót is:

Dody
:)))

2 thoughts on “Hello world! Dody first :)

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Hozzászólás